2012. szeptember 17., hétfő

2012.09.17


Olvasóim!

A mai nap következik.

A mai napon a burkolást folytattam és befejeztem az előző heti munkákat. A reggel elég korán volt, ugyan csak 7:00-kor csörgött az órám. Fél kilenckor neki kezdtünk a munkának. A burkolást azonnal tudtam folytatni ezzel gondom nem volt.
Az eddig lerakott kövek közül a nagy terhelés és belocsolás hiánya miatt a vékonyabb kövek kimozogtak ezeket kezdtem el kijavítani. Összesen, ha 3 ilyen volt. Ekkora felületen ez elenyésző. Aztán vizes kefével elkezdtem szép finoman meg csapkodni a köveket, hogy legalább valami fogja a helyükre. Jó volt, mert az első napi rakás az azonnal szép finoman megázott annak semmi gondja nincs a következő kettő traktus mozgott ki egy nagyon picit, mert hát az vizet nem kapott. Előző hétről a nagy felületből maradt hátra pont egy napi burkolni való a javításokkal együtt. A nagy felület burkolni való részével ma végeztem. Jó volt a munkámat a főnök nagyon megdicsérte. Az utolsó rész az azért volt rossz, mert nagyon sok szint volt az eddig lerakott kő is sok szintből ált a lejtés miatt. A régi burkolat az alapból hullámos volt. ezeket kellett normálisan összehoznom. A főnököm nagyon meg volt elégedve a végső kinézettel. A fal melletti rész maradt el. Az most kapott egy kenhető vízszigetelését és holnap fognak folytatódni a munkák és annak a burkolását is meg fogom kapni. Aztán meló után kis pihi. Vacsora, ami megint jó volt.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése