2012. szeptember 13., csütörtök

2012.09.13


Olvasóim!

Tegnaphoz hasonló volt a mai napom is. A terméskő burkolat rakását folytattam. Ma be is fejeztem volna, ha csak az eredeti felületet kellet volna burkolnom. Kiderült, hogy mivel ilyen szépen és gyorsan raktam a köveket,így holnap megint egy nagyobb részt fel kell szednem és újra kell raknom a megsüllyedt részeket. Körülbelül 1m2-t kellett szabadon hagynom, hogy holnap folytathassam a felszedést. Az ebéd a tegnapi vacsora volt. Tepsis krumpli fasírtba csomagolt tojással. Ez viszont jó kaja volt csak kevés. Ebéd után Thomas mondta, hogy egy kicsit igazítsak a kihagyott rész szélén és vége mára a munkaidőmnek. Főnököm nagyon megdicsért többszöris hogy milyen szép lett a burkolás. Annyit kért, hogy kicsit találjam fel magam, mert a munkaidő 4 ig tart, de burkolást hagyjam békén. Besegítettem a többieknek. Falazás körül segítettem meg az eszköztakarításban.

Reggel ahol tartottam

És délután


Holnap az eddigi vonalat követve fogom szélesíteni a süllyedt részt felszedni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése